Facebook icon Instagram icon LinkedIn icon
baner informacyjny

Szkolenie - Skuteczna obsługa klienta

 

Program szkolenia:

  1. Standardy obsługi klienta (16 h);
  2. Psychologia klienta i analiza jego potrzeb (8 h); 
  3. Język korzyści kluczem do sukcesu (8 h);
  4. Sprzedaż krzyżowa i rekomendacja (8 h);
  5. Praca z trudnym klientem i reklamacje (8 h). 

 

 W ramach bezpłatnego szkolenia zapewniamy:

 - zajęcia z wykwalifikowaną i doświadczoną kadrą trenerską,

 - 3- godzinny indywidualny coaching dla każdego uczestnika,

 - 36 godz. spotkań w Lesznie,

 - materiały szkoleniowe

 - catering.

 

Szkolenia planowane są w styczniu (2 weekendowe sesje 17-19 stycznia oraz 31 stycznia - 2 lutego 2014) i odbędą się w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Lesznie w piątki, soboty i niedziele, 6 godzin w ciągu dnia.

 

Projekt skierowany jest do osób, które:

1. Prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą lub firmę z sektora mikro, małych lub  średnich wielkopolskich przedsiębiorstw.

2. Są pracownikami zatrudnionymi na terenie Wielkopolski na podstawie umowy o pracę w sektorze mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw.

 

Szkolenie jest w 100 % finansowane ze środków unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Zainteresowanych prosimy o kontakt do dnia 12 grudnia 2013r.

Osoba do kontaktu Anna Graf,  tel. 65 32 22 101, e-mail lcb@lcb.leszno.pl