Szkolenie - Skuteczna obsługa klienta
Program szkolenia:
- Standardy obsługi klienta (16 h);
- Psychologia klienta i analiza jego potrzeb (8 h);
- Język korzyści kluczem do sukcesu (8 h);
- Sprzedaż krzyżowa i rekomendacja (8 h);
- Praca z trudnym klientem i reklamacje (8 h).
W ramach bezpłatnego szkolenia zapewniamy:
- zajęcia z wykwalifikowaną i doświadczoną kadrą trenerską,
- 3- godzinny indywidualny coaching dla każdego uczestnika,
- 36 godz. spotkań w Lesznie,
- materiały szkoleniowe
- catering.
Szkolenia planowane są w styczniu (2 weekendowe sesje 17-19 stycznia oraz 31 stycznia - 2 lutego 2014) i odbędą się w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Lesznie w piątki, soboty i niedziele, 6 godzin w ciągu dnia.
Projekt skierowany jest do osób, które:
1. Prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą lub firmę z sektora mikro, małych lub średnich wielkopolskich przedsiębiorstw.
2. Są pracownikami zatrudnionymi na terenie Wielkopolski na podstawie umowy o pracę w sektorze mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw.
Szkolenie jest w 100 % finansowane ze środków unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zainteresowanych prosimy o kontakt do dnia 12 grudnia 2013r.
Osoba do kontaktu Anna Graf, tel. 65 32 22 101, e-mail lcb@lcb.leszno.pl