Relacja z drugiego spotkania Leszczyńskiego Klubu Przedsiębiorczych Kobiet
W piątek 21 marca 90 przedsiębiorczych kobiet spotkało się w Inkubatorze Przedsiębiorczości, aby porozmawiać o rozwoju i samorealizacji w biznesie. Było to drugie spotkanie w ramach Leszczyńskiego Klubu Przedsiębiorczych Kobiet.
"Siła kobiecego biznesu: psychologia, rozwój i samorealizacja" - pod tym tematem odbyło się piątkowe spotkanie dla przedsiębiorczych kobiet z regionu leszczyńskiego. W pierwszej części spotkania panie miały okazję posłuchać trzech inspirujących prelekcji i prelegentek. Pani Magdalena Franka mówiła o tym, jak zwiększać pewność siebie, pani Anna Maćkowiak z Biura Rachunkowego MATT przedstawiła najważniejsze kwestie na temat działalności nierejestrowanej, a pani Sylwia Szymkowiak pokazała uczestniczkom, jak radzić sobie z presją i stresem i jak rozwijać odporność psychiczną w życiu zawodowym.
W drugiej części spotkania 3 panie wylosowały nagrody-niespodzianki związane z samorozwojem i krótko przedstawiono wystawczynie.
Podczas Mini Targów Kobiecych Biznesów wystawiły się:
- Duolife Dagmara Kuropatwa
- Colway Iwona Świerczyk, Agnieszka Kunce
- Zepter Joanna Niedźwiecka
- Gabinet Kosmetologii Holistycznej Paulina Foterek
- Beata Chmal-Pluta Wizażystka
- Karolina Rydzoń Stylistka
- OVB - Monika Jaroszewicz, Anna Daleka, Angela Piechocka
- EU Training Academy Mara Rodrigues
- Kancelaria Radców Prawnych Wołowska Konieczna
- ReslineArt Weronika Linka
- Alina Matykiewicz malarka
- Krawiectwo miarowe Inga Fortuniak
- Nowi Patrycja Nowicka
- H-Moon Stone Hanka Majorczyk
- Rozkwit.art Małgorzata Szram
- Chata Joga Dominika Kurzawska, Anna Adamska
- Twórcze kotki Natalia Gorszka
- Warsztat pasji Aleksandra Kuchcińska KwiatOli-n
- Natalia Kurasiak Analiza kolorystyczna
Słodki stół przygotowała dla nas Pracownia Wielu Smaków, a słone przekąski inkubatorowy Bar Frezja.
To był wspaniały, inspirujacy wieczór pełen kobiecej energii, interesujących prelekcji i wartościowego networkingu.
Dziękujemy naszym prelegentkom, wystawczyniom, osobom, które pomagały w organizacji, ale przede wszystkim Wam, uczestniczkom!
Poniżej fotorelacja z wydarzenia :)