Leszczyńskie Smaki na Polagrze Food 2014
Oczekiwania członków klastra wobec targów były bardzo wysokie. Kierowałynimi przede wszystkim chęci zdobycia nowych kontaktów handlowych wśród innych producentów, ale przede wszystkim dystrybutorów, hurtowników, sprzedawców detalicznych, technologów oraz samych konsumentów.
Targi były także świetną okazją do poszukiwania wśród wystawców nowych rozwiązań dla swoich firm (pomysły na nowe smaki, receptury, opakowania, maszyny i urządzenia) oraz do wzięcia udziału w forach branżowych, warsztatach czy konferencjach organizowanych przez wystawców lub organizatorów targów. Ich tematyka dotyczyła m. in. oznakowania opakowań, ich bezpieczeństwa, promocji produktów na półce w sklepie, badań konsumenckich, produktów prozdrowotnych, ich wartości odżywczych oraz ich wdrażania na rynek. Członkowie klastra mogli skorzystać również z udziału w giełdzie kooperacyjnej, podczas której mogli się spotkać z potencjalnymi kontrahentami z Polski i z zagranicy.
Na stoisku pojawiało się też sporo ofert od producentów opakowań, etykiet, usług dla branży, w tym szkoleń oraz reklamodawców. Pomimo, że zwykle jest to mniej ważny aspekt wystaw na targach, pozyskane kontakty będą stanowiły swego rodzaju bazę danych, z których członkowie klastra będą mogli skorzystać w razie takiej potrzeby.
Dodatkowo ekspozycje wystawców urozmaicały liczne degustacje, pokazy i kulinarne konkursy.
Mamy nadzieję, że tegoroczna wystawa klastra przyniesie efekty w postaci korzystnych relacji biznesowych oraz będzie stanowiła inspirację do dalszego rozwoju leszczyńskich firm.