Klaster Leszczyńskie Smaki rusza z kolejną kampanią promocyjną!
W czerwcu br. rozpoczęła się kolejna kampania promocyjna klastra. W ten sposób firmy chcą dotrzeć ze swoją ofertą produktową do jak największej grupy odbiorców.
Tym razem, oprócz obszaru subregionu leszczyńskiego, kampania obejmie również Poznań, Wrocław i Lubińsko-Głogowskie Zagłębie Miedziowe.
Planowane działania promocyjne to przede wszystkim reklamy w prasie - Głosie Wielkopolskim, Tygodniku Głogowskim i Gazecie Wrocławskiej. Kampania outdoorowa pojawi się w postaci billboardów, citylightów i plakatów. Kampania obejmie działania z obszaru PR, promocję w internecie i materiały promocyjne.
Klaster Leszczyńskie Smaki będzie się promował również podczas lokalnych imprez tj. na Pikniku Szybowcowym, Pikniku „Leszczyńskie Smaki”, Festiwalu Dobrego Smaku na poznańskim rynku, weźmie udział w Europejskich Targach Produktów Regionalnych w Zakopanem, Międzynarodowych Targach Poznańskich Polagra Food, a produkty posiadające logo „Kulinarne Dziedzictwo – Wielkopolska” także w Smakach Regionów.
Zadaniem kampanii jest przekazanie informacji, że Leszczyńskie Smaki to Ambasadorzy smaków, którzy dbają o zachowanie wyjątkowości oraz tradycji produktów lokalnych.
Kupując lokalne produkty wspieramy nasz region, tworzymy miejsca pracy. To alternatywa dla globalnych marek. Wszyscy na tym zyskujemy.
Promocja klastra realizowana jest w ramach projektu pt. "Klaster Leszczyńskie Smaki - promocja i współpraca dla najwyższej jakości, tradycji i nowoczesnych technologii w branży spożywczej w południowo - zachodniej Wielkopolsce" dofinansowanego z Unii Europejskiej.