Dyskusje sieci "Leszczyńskie smaki"
Zapisy strategii obejmują szeroki zakres działań, które zostaną wykorzystane podczas planowanej na początek roku 2012 Kampanii Promocyjnej sieci. Koncepcję realizacji działań promocyjnych sieć wybierze na drodze Konkursu, w którym nagrodą będą negocjacje z wolnej ręki dla agencji reklamowej, która zaprezentuje najlepszą ofertę.
W celu weryfikacji przedsiębiorstw należących i nowo przystępujących do sieci uczestnicy zdecydowali się na wypracowanie specyfikacji co do standardu jakości/normy branżowej produktów i usług dla obecnych i potencjalnych uczestników. Standard zapewni konsumentom przejrzystość procesów w łańcuchu żywności i powtarzalną jakość charakteryzującą przedsiębiorstwa należące do sieci.
W najbliższym czasie na potrzeby sieci przeprowadzone zostaną badania. Posłużą one przede wszystkim identyfikacji uwarunkowań regionalnych dla rozwoju sieci, zaproponowaniu konkretnych rozwiązań dla firm, pomocy w rozwiązaniu zidentyfikowanych podczas badań problemów (organizacyjne, zarządcze itp.) oraz precyzyjnemu sformułowaniu celów rozwojowych sieci i kierunków innowacyjnego charakteru zarządzania siecią Leszczyńskie smaki.
Sieć „Leszczyńskie smaki” organizuje także II Konferencję tematyczną. Zaplanowana na 23 września 2011 roku swą tematyką obejmie opakowania do żywności. Do udziału w konferencji zachęcamy przede wszystkim firmy z branży spożywczej.