Dołącz do naszego zespołu!
Poszukujemy kandydatów na wolne stanowisko
Specjalista/specjalistka ds. promocji i rozwoju przedsiębiorczości
½ etatu
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie kierunkowe uzyskane na studiach licencjackich/magisterskich/podyplomowych, tj. dziennikarstwo/marketing/reklama/nauki społeczne;
- wiedza na temat przedsiębiorczości i najnowszych trendów z nią związanych;
- biegła obsługa social mediów (Facebook, Instagram, Tiktok);
- doświadczenie w zakresie promocji i marketingu;
- doświadczenie w pracy w biznesie, Instytucji Otoczenia Biznesu;
- ważnym atutem będzie umiejętność organizacji i prowadzenia szkoleń, eventów, webinarów;
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji interpersonalnych i biznesowych;
- komunikatywność i umiejętność rozpoznania potrzeb klientów;
- pozytywna energia i chęć do działania;
- zaangażowanie w powierzone zadania;
- samodzielność i własna inicjatywa;
- prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych;
- znajomość MS Office i programu Canva;
- chęć ustawicznego poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności w zakresie wsparcia MSP;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w realizacji projektów UE adresowanych do przedsiębiorców i wspierających rozwój przedsiębiorczości;
- znajomość prawa gospodarczego;
- doświadczenie w świadczeniu usług dla firm (np. tworzenie strategii rozwoju, planów marketingowych, biznesplanów itp.);
- doświadczenie w diagnozowaniu potrzeb MŚP;
- umiejętność tworzenia raportów merytorycznych z usług doradczych.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- Przygotowanie i realizowanie strategii promocyjnej LCB we współpracy ze specjalistą ds. marketingu i sprzedaży;
- Prowadzenie działań PR służących promocji Inkubatora i przedsiębiorczości, w tym prezentacja oferty LCB w trakcie spotkań;
- Współpraca ze środowiskiem lokalnym w zakresie podejmowania działań integrujących środowisko przedsiębiorców;
- Świadczenie usług doradczych w zakresie: Marketing, Twoja firma w Internecie, Innowacje i transfer technologii, Ochrona własności intelektualnej;
- Prowadzenie szkoleń z zakresu świadczonych usług i kompetencji społecznych;
- Organizowanie konkursu „Pomysł na biznes”: pozyskiwanie sponsorów, promowanie konkursu, organizowanie szkoleń i doradztwa, powołanie i koordynowanie pracy jury, prowadzenie gali wręczenia nagród;
- Inicjowanie i organizowanie działań promujących kreatywność i przedsiębiorczość dzieci i młodzieży, w tym: półkolonii dla dzieci i młodzieży (zima, lato), zajęć z programowania, warsztatów związanych z przedsiębiorczością;
- Rekomendowanie w trakcie bieżącej obsługi dostępnych usług LCB zgodnych z potrzebami Klienta, ich sprzedaż, obsługa posprzedażowa, przestrzeganie obowiązujących procedur;
- Organizowanie i przygotowywanie działań networkingowych dla i z lokatorami Inkubatora.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie,
- oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się poniżej w plikach do pobrania.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub pocztą na adres siedziby LCB Sp. z o.o. do dnia 2 sierpnia 2024 r.
Oferujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w spółce miejskiej w wymiarze ½ etatu, możliwość rozwoju zawodowego, przyjazną atmosferę w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej.
Dodatkowych informacji udziela Prezes Marzena Szymańska-Grzegorzek, tel.: 65 32 22 102, prezes@lcb.leszno.pl