Facebook icon Instagram icon LinkedIn icon
baner informacyjny

Dołącz do naszego zespołu!

Poszukujemy kandydatów na wolne stanowisko

Specjalista/specjalistka ds. promocji i rozwoju przedsiębiorczości

½ etatu

 

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie kierunkowe uzyskane na studiach licencjackich/magisterskich/podyplomowych, tj. dziennikarstwo/marketing/reklama/nauki społeczne;
  2. wiedza na temat przedsiębiorczości i najnowszych trendów z nią związanych;
  3. biegła obsługa social mediów (Facebook, Instagram, Tiktok);
  4. doświadczenie w zakresie promocji i marketingu;
  5. doświadczenie w pracy w biznesie, Instytucji Otoczenia Biznesu;
  6. ważnym atutem będzie umiejętność organizacji i prowadzenia szkoleń, eventów, webinarów;
  7. umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji interpersonalnych i biznesowych;
  8. komunikatywność i umiejętność rozpoznania potrzeb klientów;
  9. pozytywna energia i chęć do działania;
  10. zaangażowanie w powierzone zadania;
  11. samodzielność i własna inicjatywa;
  12. prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych;
  13. znajomość MS Office i programu Canva;
  14. chęć ustawicznego poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności w zakresie wsparcia MSP;
  15. znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane doświadczenie w realizacji projektów UE adresowanych do przedsiębiorców i wspierających rozwój przedsiębiorczości;
  2. znajomość prawa gospodarczego;
  3. doświadczenie w świadczeniu usług dla firm (np. tworzenie strategii rozwoju, planów marketingowych, biznesplanów itp.);
  4. doświadczenie w diagnozowaniu potrzeb MŚP;
  5. umiejętność tworzenia raportów merytorycznych z usług doradczych.

 

Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. Przygotowanie i realizowanie strategii promocyjnej LCB we współpracy ze specjalistą ds. marketingu i sprzedaży;
  2. Prowadzenie działań PR służących promocji Inkubatora i przedsiębiorczości, w tym prezentacja oferty LCB w trakcie spotkań;
  3. Współpraca ze środowiskiem lokalnym w zakresie podejmowania działań integrujących środowisko przedsiębiorców;
  4. Świadczenie usług doradczych w zakresie: Marketing, Twoja firma w Internecie, Innowacje i transfer technologii, Ochrona własności intelektualnej;
  5. Prowadzenie szkoleń z zakresu świadczonych usług i kompetencji społecznych;
  6. Organizowanie konkursu „Pomysł na biznes”:  pozyskiwanie sponsorów, promowanie konkursu, organizowanie szkoleń i doradztwa, powołanie i koordynowanie pracy jury, prowadzenie gali wręczenia nagród;
  7. Inicjowanie i organizowanie działań promujących kreatywność i przedsiębiorczość dzieci i młodzieży, w tym: półkolonii dla dzieci i młodzieży (zima, lato), zajęć z programowania, warsztatów związanych z przedsiębiorczością;
  8. Rekomendowanie w trakcie bieżącej obsługi dostępnych usług LCB zgodnych z potrzebami Klienta, ich sprzedaż, obsługa posprzedażowa, przestrzeganie obowiązujących procedur;
  9. Organizowanie i przygotowywanie działań networkingowych dla i z lokatorami Inkubatora.

 

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys /CV/,
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie,
  5. oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się poniżej w plikach do pobrania.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub pocztą na adres siedziby LCB Sp. z o.o. do dnia 2 sierpnia 2024 r.

Oferujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w spółce miejskiej w wymiarze ½ etatu, możliwość rozwoju zawodowego, przyjazną atmosferę w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej.

 

Dodatkowych informacji udziela Prezes Marzena Szymańska-Grzegorzek, tel.: 65 32 22 102, prezes@lcb.leszno.pl