Facebook icon Instagram icon LinkedIn icon
baner informacyjny

Budowanie i kreowanie wizerunku w biznesie - BEZPŁATNE SZKOLENIE!

Podczas szkolenia  uczestnicy:

  • poznają różnice między budowaniem a kreowaniem wizerunku
  • poznają metody wpływania na swój wizerunek w oczach innych
  • nauczą się  dobierać odpowiednie elementy wizerunku do sytuacji
  • dowiedzą się, jakie elementy są istotne w budowaniu wizerunku, jak również jak się przygotować planowanego odbioru
  • zdefiniują swój własny potencjał kreowania siebie w biznesie

Szkolenie kierowane jest do wszystkich tych, którzy na co dzień w swojej pracy mają styczność
z Klientami (niezależnie od działu i poziomu) oraz tych, którzy chcą zmienić pracę lub są w trakcie poszukiwania.

Zajęcia  poprowadzi pani Joanna Dudziak – właścicielka firmy konsultingowej, trener, konsultant, mentor dla biznesu. W swojej codziennej pracy ma przyjemność uczestniczyć w budowaniu marek firm swoich klientów, budowaniu wizerunku prywatnego prezesów firm, prowadzi i organizuje konferencje, gdzie podczas wystąpień sama zmaga się z tematem kreowania własnego wizerunku.

 

Szkolenie odbędzie się dnia 3 kwietnia 2014 r.  w godzinach 09.00 – 16.00 w Leszczyńskim Centrum Biznesu, ul. Geodetów 1, w sali konferencyjnej Europa.

 

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.  W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o potwierdzenie udziału w szkoleniu mailem na adres:  h.szanca@pfp.com.pl  lub faksem na numer 

65 322 21 18. W razie pytań, prosimy o kontakt z panem Hubertem Szańca tel.: 882 195 834.

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Leszczyńskie Centrum Biznesu zapraszają na bezpłatne szkolenie  pt. „Budowanie i kreowanie wizerunku w biznesie”. 

 

Program szkolenia

„Budowanie i kreowanie wizerunku w biznesie”

 

Godzina

Temat zajęć

09.00 – 09.15

Powitanie uczestników i wprowadzenie

9.15 – 10.30

  • Przywitanie trenera (plan pracy, omówienie tematyki zajęć, zebranie głównych oczekiwań co do danego tematu)
  • Wprowadzenie do tematu budowanie wizerunku własnego, jako budowanie świadomości marki (mojej i firmy).
  • Jakie elementy wpływają na pozytywny odbiór – podział na umysł, ciało i „duszę”
  • Budowanie a kreowanie, czy są różnice?

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

  • 3 etapy „projektowania wstąpień” - cel, ramówka, treść – jako działanie na umysł
  • Omówienie etapu 1 – cel (audytorium, treść, celowość, forma)
  • Omówienie etapu 2 – merytoryka (sposoby na mówienie o zaplanowanej treści)
  • Omówienie etapu 3 – ramówka (czas, zakres, głębia oraz stałe fragmenty, czas martwy)

Przy każdym omawianym etapie wykonywane są ćwiczenia zastosowania w praktyce zdobytej wiedzy

12.15 – 12.45

Przerwa

12.30  – 14.00

  • Metody (pasywne i aktywne) oraz ich efektywność w zależności od planowanego efektu dot. Wizerunku
  • Wizerunek w praktyce – działanie na ciało i „duszę”, oczekiwania ogólnospołeczne w zależności od sytuacji (SV w biznesie)
    14.00 – 14.15

Przerwa

14.15 – 16.00

Ja w kreowaniu – sposoby na radzenie sobie z ciałem i głosem, „opanowywanie terytorium”, elementy mowy ciała

16.00

Zakończenie szkolenia