Ambasadorzy smaków regionu - Leszczyńskie smaki
Uczestnicy sieci „Leszczyńskie smaki” przy wsparciu doradcy zewnętrznego dyskutowali na temat celów promocji, rezultatów, jakie sieć chce osiągnąć oraz odbiorcach przekazu promocyjnego. Określone zostały również cele biznesowe i komunikacyjne strategii.
Zgodnie z ustaleniami, głównym zadaniem kampanii promocyjnej ma być poinformowanie konsumentów o nowej inicjatywie oraz zwrócenie uwagi na produkty sieci. Stworzenie wizerunku sieci kojarzonej z wysoką jakością produktów, wyjątkowym smakiem oraz zaangażowaniem i odpowiedzialnością za rozwój regionu to kolejny krok, który zapewni rozwój i prestiż przedsiębiorstw należących do sieci.
Kluczem do sukcesu promocji jest dobre planowanie oraz zachowanie spójności i konsekwencja w realizacji. Dlatego podczas dyskusji zidentyfikowane zostały formy promocji i kanały komunikacji sieci Leszczyńskie smaki. Przedstawiony został również wstępny ramowy harmonogram realizacji tych działań. Ich początek przewiduje się już na IV kwartał roku 2011.
W ten sposób pozyskane informacje posłużą do sformułowania finalnych zapisów strategii promocji i marki oraz pozwolą na osiągnięcie planowanego sukcesu.