Facebook icon Instagram icon LinkedIn icon
baner informacyjny

2012 rok w sieci Leszczyńskie smaki

Dyskutowano na temat konkursu na kampanię promocyjną sieci oraz działaniach związanych z kampanią. Rozstrzygnięcie konkursu planowane jest na koniec lutego br. Od połowy marca sieć będzie wdrażać zwycięzką koncepcję. Wszyscy uczestnicy z niecierpliowścią czekają na pierwsze rezultaty tego działania.

Wrócono także do współpracy z nauką w zakresie doradztwa technologicznego oraz przeprowadzania audytów technologicznych firm należących do sieci. Każda porada, nowy pomysł, usprawnienie z pewnością zaowocuje korzyściami i nowymi możliwościami firm. .

Następnie przedstawiono regulamin znaku towarowego Leszczyńskie smaki. Pojawienie się znaku towarowego podniesie wiarygodność produktów sieci oraz potwierdzi wartości, kryjące się pod nimi. Wówczas promowane walory i pozytywy „Leszczyńskich smaków” nie będą gołosłowne, a będą podparte stosownymi dokumentami, poświadczającymi ich charakter.

Podczas spotkania dyskutowano również na temat kolejnej konferencji sieci. Podane zostały przykładowe tematy konferencji. Najbardziej spodobała się tematyka powiązania ze studium przypadków wdrażania i skuteczności kampanii promocyjnej w połączeniu z technikami sprzedaży czy negocjacjami..

Na koniec spotkania dyskutowano o pozostałych sprawach bieżących sieci, harmonogramie spotkań, udziale sieci w imprezach i targach..

 

Leszno. Rozwiń skrzydła / Leszno. Spread your wings

 

 

logo WRPO