Zapytanie ofertowe - realizacja szkoleń
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla Leszczyńskiego Centrum Biznesu Sp. o. o. pn.: „Szkolenie kadry Inkubatora Przedsiębiorczości w zakresie coachingu i mentoringu w celu udoskonalenia specjalistycznych usług inkubacji”.
W szkoleniach udział weźmie do 7 osób, szkolenia będą się odbywać w dwóch grupach.
Celem realizacji usługi jest profesjonalizacja usług Inkubatora Przedsiębiorczości w Lesznie Pracownicy odpowiedzialni za usługę inkubacji, w tym inkubacji dla firm z obszaru inteligentnych specjalizacji, zostaną przeszkoleni z zakresu coachingu i mentoringu, które będą wykorzystywać w procesie inkubacji firm.
Szkolenie obejmie następujący zakres tematyczny:
1/ Coaching a mentoring – różnice i podobieństwa.
2/ Cele procesu coachingowego w pracy z klientem biznesowym.
3/ Kontrakt w coachingu.
4/ Struktura rozmowy coachingowej według modelu GROW.
5/ Zarządzanie procesem coachingu.
6/ Ocena efektywności procesu coachingowego.
7/ Świadomość i rola coacha, mentora w relacji z klientem.
8/ Określenie zasobów pracowników LCB Sp. z o.o., biorących udział w szkoleniu.
9/ Rozwój umiejętności komunikacyjnych pracowników LCB Sp. z o.o., niezbędnych w budowaniu dobrych praktyk coachingowych.
10/ Planowanie rozwoju własnego pracowników LCB Sp. z o.o., biorących udział w szkoleniu i praca z emocjami.
11/ Trening umiejętności poznania osobowości klienta.
12/ Obszary i metody wykorzystania coachingu i mentoringu.
13/ Trening nawiązania i podtrzymywania kontaktu z klientem.
14/ Rola coacha w rozwoju zawodowym klienta.
15/ Wsparcie i kontrola postępów klienta.
16/ Coaching, jako metoda zarządzania w przedsiębiorstwie klienta.
17/ Zajęcia praktyczne z udziałem wybranych klientów LCB Sp. z o.o. - trening umiejętności w zakresie coachingu i mentoringu.
18/ Spotkanie podsumowujące, z zaplanowaniem dalszego, samodzielnego rozwoju.
Po zakończeniu cyklu spotkań, pracownicy będą potrafili:
- diagnozować potrzeby klientów,
- wspierać ich w określaniu celów biznesowych,
- tworzyć dobre, trwałe relacje, nadzorować,
- wspierać i motywować klientów, do działania i rozwoju,
- dobrać instrumenty wsparcia przy współpracy z właścicielem/zarządem firmy
- ustalić kamienie milowe
- prowadzić proces inkubacji
Monitorować postępy dokonywać ewaluacji.
Celem realizacji usługi jest przygotowanie treści szkoleń oraz ich przeprowadzenie w formie wykładów, treningów, indywidualnych sesji coachingowych oraz zajęć praktycznych w wymiarze czasowym:
- 95 – 100 godzin, w ciągu około 15 - 18 spotkań,
w tym:
- 48 indywidualnych sesji coachingowych, (po 6 sesji z każdym z pracowników, wytypowanych do projektu, jedna sesja trwa około 1,5 godziny)
- 5 do 8 godzin, 3-5 spotkań z klientami przy udziale pracowników LCB.
Do zakresu obowiązków Wykonawcy zamówienia należeć będzie:
1. Przygotowanie koncepcji, szczegółowego zakresu tematycznego i harmonogramu godzinowego szkolenia z uwzględnieniem części indywidualnych sesji coachingowych oraz spotkań z klientami przy udziale pracowników LCB oraz uzgodnienie go z Zamawiającym.
2. Przygotowanie materiałów szkoleniowych zawierających szczegółowe i pełne informacje przekazane uczestnikom na szkoleniu - dla każdego uczestnika szkolenia,
3. Oznakowanie wszystkich wytworzonych materiałów dla potrzeb szkolenia logotypami wymaganymi przez Zamawiającego,
4. Całkowite koszty przygotowania merytorycznego i metodologicznego szkolenia, w tym koszty: przygotowania materiałów szkoleniowych oraz dojazdu i noclegów wykładowcy ponosi Wykonawca
5. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do raportów, w tym prawo do wykorzystania raportów w części lub w całości na wszystkich polach eksploatacji określonych w ustawie o prawie autorskim.
6. Wykonawca na bieżąco będzie informować Zamawiającego o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych z punktu widzenia realizacji usługi.
Zakończenie realizacji badania: 31.05.2019 r.
Termin składania ofert upływa 15.06.2018 r.
Szczegóły zamówienia znajdują się w załączonym zapytaniu ofertowym.